تهیه نان رژیمی، مخصوص ورزشکاران

مواد لازم:

  •     آردم گندم سیاه ۲ ق غ
  •     سبوس گندم ۱۰۰ گرم
  •     بادام زمینی ۱۰۰ گرم
  •     دانه کتان ۱۰۰ گرم
  •     بیکینگ پودر ۱۵ گرم
  •     نمک دریا ۱ ق چ
  •     سفیده تخم مرغ ۵ عدد
  •     ماست ۳۰۰ گرم
  •     دانه آفتاب گردان ۲ ق غ

 نان رژیمی (Fitness bread)

طرز تهیه:

۱– برای شروع فر رو روی دمای۱۸۰درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

۲– آرد گندم سیاه،سبوس گندم،بادام زمینی،دانه کتان،بیکینگ پودر و نمک رو برای۱-۲دقیقه خوب مخلوط کنید.

نان رژیمی (Fitness bread)


۳
– درمرحله بعد سفیده تخم مرغ و ماست رو اضافه کنید و برای ۲-۳دقیقه کاملا مخلوط کنید.

نان رژیمی (Fitness bread)

۴- داخل قالب لوف رو کاغذ روغنی بگذارید و مواد نان رو که خمیری شبیه به خمیر کیک هست رو داخلش پخش کنید و روی نان را با دانه آفتاب گردان بپوشانید.

نان رژیمی (Fitness bread)

۵- قالب رو داخل فر گرم شده برای مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه قرار دهید.
 
نکته:

گندم سیاه نوعی دانه هست که برعکس نامش از خانواده گندمیان نیست و میوه گیاهی به نام”Fagopyrum esculentum “هست.

نان رژیمی (Fitness bread)

این دانه گلوتن ندارد و میتوان از آرد آن داخل خمیر کیک و پنکیک،از دانه اش داخل کوکی ها، به عنوان قوام دهنده سوپ ها،به عنوان سریل صبحانه و در کنار حبوبات دیگر استفاده کرد.

نوشته تهیه نان رژیمی، مخصوص ورزشکاران اولین بار در بدو دانلود پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.